fbpx

Blog pisany z pasji do sportu i biznesu.

Blog pisany z pasji do sportu i biznesu.

Sport zimą nie jest taki straszny. Pamiętajmy o profilaktyce, która zapewnia odpowiedni poziom odporności. Suplementacja witaminami jest już od dawna stosowana i skuteczna
Bieganie biznes Co mi w duszy gra? dystrybutorstwo Dziel się doświadczeniem! Poranny trening w domu Przed i po treningu przemyślenia sport suplementy diety witaminy zdrowie

Wielkimi krokami zbliża się jesień, a potem…zimno! Sportowiec musi pamiętać o stymulacji układu odpornościowego, a więc czas na #suplementację!

Czas czytania: 3 minuty
Czas zacząć od profilaktyki – Po co walczyć w momencie osłabienia?

Zbliża się wielkimi krokami okres niższych temperatur i niższej odporności. To konsekwencja zmęczonego organizmu sportowca, który wystawiony jest na podwójną próbę! Próbę treningową i odpornościową… Jako sportowcy rekreacyjni w większości dobrze radzimy sobie z wysiłkiem fizycznym i zmienną, zimną pogodą. Wielką przyczyną naszego ewentualnego “podziębienia” jest fakt wyjścia bezpośrednio po treningu rozgrzanym na dwór.

Aby szybko, aby do domu! – A gdzie w tym pędzie jest nasze zdrowie?

Należy zwracać uwagę nie tylko na odpowiednią suplementacje witaminową, ale również na czynniki atmosferyczne. A bardziej na to kiedy i po jakim czasie wychodzimy na zewnątrz po intensywnym treningu, gdzie dopiero co lał się z nas pot. Wiadomym jest że trzeba się “hartować” – jednak wszystko wymaga odpowiedniego podejścia i wprawy. Przychodzący wielu z nas na myśl MORS, również nie rozpoczął swojej przygody od “pełnej głębokości”. Stosował hartowanie stopniowo i długotrwale, aż znalazł się w odpowiednio wysokim poziomie swojego układu odpornościowego, który pozwala mu na większe wyczyny! 🙂

Sport zimą nie jest taki straszny. Pamiętajmy o profilaktyce, która zapewnia odpowiedni poziom odporności. Suplementacja witaminami jest już od dawna stosowana i skuteczna
Oby z pasją, oby do przodu!
Czynniki pomocne w stymulacji układu odpornościowego na pewno Ci znane!

Przebywanie, spacerowanie na zimnie w odpowiednim odzieniu z pewnością wzmacniają. Istotną zaprawą również staję się sauna i zimny prysznic – może to będzie wprowadzenie w morsowanie? Na koniec pozostaje profilaktyczna suplementacja, która skutecznie utrzymuje organizm i jego odporność na odpowiednim poziomie.  Witaminy i minerały stanowią podstawę dbania o zdrowie przy wysiłku fizycznym tym bardziej w takim okresie. Witaminy z grupy B, Witamina C, E, D3, K2mk7, SELEN, CYNK. To solidne minimum!

Które witaminy wybierać i jak je stosować?

Najlepiej te które posiadają w swoim składzie nic więcej ponad pożądaną/wybieraną witaminę. Stosowanie jest zależne od potrzeb i obecnego stanu. Profilaktyka to profilaktyka – prowadzi do działań prewencyjnych, zapobiegawczych i tak to należy rozumieć. Jeśli przychodzi kryzys trzeba zasięgnąć rady i wznieść dawki na inny poziom. Idealnym źródłem jest dzisiaj bezlik ciekawych artykułów, które pomagają nakreślić co, kiedy, jak i po ile.

Podsumowując okres jak każdy inny – liczy się podejście!

Jeśli racjonalnie zachowujemy rozsądek przewidując pewne możliwe skutki z wynikających poczynań jesteśmy w stanie realnie dbać o swój stan zdrowia. Myślę że unikanie wychodzenia bezpośrednio po treningu na “zimową wichurę” to jeden z ważniejszych czynników. Potem jeśli przyjdzie problem z zatokami można skutecznie reagować wymienioną sauną i inhalacją z rumianku. Ewentualnie kwas hialuronowy i witamina E do nosa może pomóc – taki kiedyś dostałem chwyt od kolarza!

Poniżej pomocne artykuły uzupełniające temat.

Oceń mój artykuł.

Kliknij gwiazdkę, aby ocenić.

Średnia ocena / 5. Ilość głosów:

Dzięki! Śledź nas też na Facebooku 🙂

Przykro nam, że ten wpis nie był dla Ciebie przydatny!

Pozwól nam ulepszyć ten post!

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Blogi Sportowe