fbpx

Blog pisany z pasji do sportu i biznesu.

Blog pisany z pasji do sportu i biznesu.

przemyslenianieznanegosportowca blog stworzenie kanalu youtube dla rowerzystów głownie kolarstwa gorskiego MTB
biznes Co mi w duszy gra? Dziel się doświadczeniem! przemyślenia YouTube marketing

Troll and hate czy fake nick bliskich Ci osób? – temat skrajnie radykalny czy już zamierzchły sposób odreagowania? Nowa ERA!

Czas czytania: 6 minuty
Początki bywają trudne.

Kwestia jakiekolwiek twórczości jest w pierwszych jej etapach ewolucji bardzo specyficzna, nieokreślona i niezbadana. Jest też nie do przewidzenia jak viral marketing (marketing wirusowy). Wszystko szybko się przekształca z dnia na dzień. Sposób ekspresji formułuje się i doprecyzowuję styl i byt. Z nieokrzesanego oblicza powstaje sensowy ,,łabędź” bądź inny twór. Ważne jest podjęcie koncepcji i otworzenie się na potrzebę kreowania, reszta przychodzi z biegiem czasu, a z nią…

Okazja i czas na krytykę. Krytykę, która w każdej formie odbioru może być konstruktywna, jeśli składa się z jakiegoś zdania. Z każdej perspektywy można wyciągnąć dla siebie produktywne i dodatnie wartości. Odpowiednie podejście do analizy każdego punktu widzenia daje nieograniczone możliwości. Tutaj rozpoczynamy również kolejny etap w swoim życiu. Pobieramy naukę jak skonfrontować się ze znanym dzisiaj hatem i trollem.

Trochę o tym i o tym.

W kwestii docelowego przytoczenia definicji podklejam odnośniki prosto do nich tj.

Hejtować – źródłem jest SJP.

HATE – źródłem jest WIKIPEDIA.

Trollowanie – źródłem jest WIKIPEDIA.

Viral marketing – źródłem jest WIKIPEDIA.

Ww. sposoby komunikacji/wyrażania swoich emocji poznałem na początku swojej przygody z internetem. Źródłem głównym, gdzie w dużej dawce można było otrzymać tego rodzaju ekspresje i również pobawić się w swój eksperyment zastosowań był mIRC. To ogromna jedna z pierwszych platform do komunikacji online. Ogromny organizm, który dawał wiele możliwości. Od nawiązywania różnego rodzaju znajomości po sprzedaż lub rozwijanie różnych projektów np. związanych z grami, dzisiaj słynny e-sport.

Moja koncepcja moja myśl. – Nastała nowa ERA?

Jestem swego zdania, które jest skromne, ale może być trafne… Obserwując przemiany zachowań użytkowników w internecie, szczególnie w komentarzach. – Głównym źródłem jest Facebook oraz YouTube i obecnie INSTAGRAM. Stwierdzam iż rozpoczęła się nowa era, która zamyka poprzednią naturalnie. Dziś ludzie chętnie i skrzętnie rozpoczynają poszukiwania grup społecznych, do których chcą przynależeć, dołączyć! Co to oznacza dla mnie? Że z oklepanego już HATE’u przechodzimy w stan pożądania w tworzeniu społeczności wokół swojego zainteresowania. Jak to się ma w praktyce? – To proste, dostrzegliśmy wszyscy lub w większości że… Opłaca się wspierać twórców w danej dziedzinie, w danym nurcie. Dlatego że to pomaga im w realizowania swoich myśli, a nas tak samo jak ich rozwija w danej tematyce.

Skrywamy potrzebę przynależenia do grupy, oczywiście nie wszyscy. Coraz to otwarciej manifestujemy i oznajmiamy o swojej przynależności. Nawet w taki banalny sposób jakim jest subskrybowanie jakiegoś kanału. Jest to zaczątek do tego iż chcemy w tym uczestniczyć. A każdy z nas uczestniczy na swój sposób i swoją skalę. Jedni angażują się bardziej komentując i biorąc czynny udział w rozwoju kanału i budowaniu wokół niego sieci. Drudzy zaś tylko obserwują z perspektywą przyszłego ewentualnego dodania wartości swojej osoby.

Według mnie powstać ma ogromna skala teamów, społeczności czy osad jak to było w grach (logiczne, strategiczne).

Byłoby to pięknym zwieńczeniem dla twórcy początkowego. Bo tak to można zinterpretować. Każdy jeśli aktywnie i rzetelnie wspiera budowę pewnej grupy lub kanału powinien czuć się również jego Namiestnikiem. Mocne zdanie, mocny status… Co to oznacza w moim przekonaniu? To iż każdy z nas powinien bronić swojej struktury i dokładać cegiełki, aby umocnić jej mury. To stanowić będzie niewątpliwą, bezpieczną okowę w dalszym korzystaniu ze stworzonej “fortecy wiedzy” w danym temacie. Forteca ta będzie miała również swoją unikatową bryłę – czyt. kształt jako budowla. Bo podobnej tematyki będzie wokół bezlik, ale pamiętajcie że to ludzie i ich komunikacja tworzą wartość i siłę organizacji, architektury po prostu ich systemu i machiny!

Ludzie, komunikacja, architektura i system.

Jak wyżej, nic nie zapracuję w pojedynkę. To wszystko musi tworzyć całość, musi być scalone powolnym etapem pracy z dokładnością i pietyzmem. Eliminacja pośpiechu na rzecz pracy u podstaw i łączenia poszczególnych umiejętności stworzyć może dzieło… Coś co w przyszłości będzie modelem do pozazdroszczenia nawet przez niektórych bliskich. Dlatego w tytule nadmienione zostały fakeaccont i fakenick. Bo gdy czasem czytam komentarze pod czyimś filmem, mam wrażenie jakby to było to bardzo bliskie i personalne, takie rodzinne. – Obym się mylił! Może ten efekt powstał od lat oglądania właśnie tego twórcy. Zna się go jak swojego bliskiego znajomego, a może nawet lepiej? – Coś w tym musi być…

Łapie się koncepcje, buduję się rytm i “dzieło“…

Powstaje, jedno lepsze, następne cudowne, a inne do poprawki. Pisane czasem wymaga nieustannych poprawek. Okazuję się że z inną myślą przychodziło się do stołu,a podczas pisania, tworzenia przeistoczyło się w niespodziewane “malowidło“, panoramę. Temat się rozciąga i trzeba go umiejętnie powstrzymać, ściągnąć lejce galopującej wyobraźni. VIDEO, trafia w naturę, której zachowania są wyjątkowe i nieobliczalne. Dlatego właśnie przy tej konstrukcji niebywale ważna staje się umiejętność improwizacji. To najskuteczniejsza broń w konfrontacji z nudą oraz natłokiem okoliczności towarzyszących.

Konstrukcja video, cele i marzenia.

Jest czymś pięknym i zjawiskowym. Można ukazać swoją perspektywę za pośrednictwem kilku cennych minut z naszego życia. Obraz ten, okazać się może niezwykle pomocnym dla drugiego człowieka. Inspiracją do działania i pomocnym narzędziem w nim. To zależność, bez której jeden i drugi organizm nie funkcjonuję optymalnie. Synergia to kierunek w dzisiejszych kanałach społecznościowych. To niewątpliwa siła i szansa na długoterminową “działalność” projektu.

Moim celem jest stworzenie dla ludzi fantastycznego źródła wiedzy o sporcie i połączenie się z takimi właśnie ludźmi. Stworzenie społeczności na miarę jednego organizmu, który wspólnymi siłami buduję rzetelny przepływ doświadczeń oparty na swoich błędach. Chcę również wnieść obsługę sklepów internetowych na inny poziom. Chce zainicjować obowiązkowe pokazywanie produktów klientom, którzy chcą coś kupić, a nie mają np. po prostu czas na udanie się do sklepu. Dlatego właśnie będą testy i będą video prezentacje produktów 360° – nie stać mnie jeszcze na skale obecnego poziomu NIKE, ale stać mnie na to, aby podnieść poziom sprzedaży w internecie w moim sklepie. Tylko po to, aby klient miał dokładny obraz kupowanego produktu. – Każdego dnia, ja sam jestem klientem, tym wymagającym i znam swoje potrzeby. A nade wszystko obsługę klienta cenie sobie osobiście. 🙂

Moje inne wpisy poniżej.

Oceń mój artykuł.

Kliknij gwiazdkę, aby ocenić.

Średnia ocena / 5. Ilość głosów:

Dzięki! Śledź nas też na Facebooku 🙂

Przykro nam, że ten wpis nie był dla Ciebie przydatny!

Pozwól nam ulepszyć ten post!

2 KOMENTARZE

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Blogi Sportowe