fbpx

Blog pisany z pasji do sportu i biznesu.

Blog pisany z pasji do sportu i biznesu.

Na zdjęciu widoczny rowerzysta w zbroi gorillawear odzieży dla kulturystów
Akcesoria rowerowe biznes Co mi w duszy gra? dystrybutorstwo Koncepcja rower - trening MTB Odzież Rower sport

Kocham Was! Bo dzięki Wam i Waszym decyzjom, opiniom, feedbacku i gorącym poleceniu trafiłem na…

Czas czytania: 2 minuty
Na gorille w dodatku wear!

Na zdjęciu widoczny rowerzysta w zbroi GORILLAWEAR. To absolutna przewrotność! Ale i prawda… Nieustannie dobra opinia moich klientów o ubraniach Gorillawear sprawiła że i ja sprawiłem sobie gorille… A dokładnie z ledwością zdołałem wydrzeć coś dla siebie na magazynach.
“SZEFc… Zachwycony! ✌???

To wydaję się żart

Z polecenia do polecenia. Tak właśnie buduję się tożsamość marki i jej rozpoznawalność wśród klientów. Mi osobiście sprawia totalną radość jak noszę ubrania, które raczej są dość niespotykane! Jak wspominałem dzisiaj każdy lub większość poszukuję dla siebie unikatowości i personalizacji.

Promuję to co uważam za godne polecenia.

Tak też się stało z ową odzieżą, która definiowana jest na ubrania dla kulturystów. Ja zawsze szedłem pod prąd i równie tutaj z chęcią przedefiniuje ten aspekt i będę zakładał tę odzież na rower jako kolarz i kolarz górski. 🙂

Na zdjęciu widoczny rowerzysta w zbroi gorillawear odzieży dla kulturystów
Na zdjęciu widoczny rowerzysta w zbroi #gorillawearodzieży dla kulturystów.
Zajrzyjcie do mojego skromnego sklepu.

Tutaj znajdziecie całą ofertę gorillawear, która nieustannie się zmienia i wysprzedaję! Dlatego bądźcie czujni, a może i jakieś promocje natraficie w niedalekim czasie…

Chcesz przeczytać o lepszym podejściu do klienta? – To może być perspektywa przyszłości…
  1. Podejście sułtana w sprzedaży tradycyjnej. Czyli klient nasz Pan do momentu, gdy kupuje u nas lub od nas dużo, a kiedy zmieni trend… Czas czytania: 4 minuty
  2. Co-surfing i virtual walking w sklepach internetowych to obowiązkowa konieczność czy wynik rozwoju technologi? A może to polepszenie jakości zakupów w internecie? Czas czytania: 5 minuty
  3. “Klient ma zawsze rację” – Czyżby? No chyba że przyjąć iż wszyscy się mylimy. Czas czytania: 5 minuty
  4. Sklepy internetowe, infolinia i obsługa klienta. E-commerce – Czy zmienia się na lepsze? Czas czytania: 3 minuty

 

Oceń mój artykuł.

Kliknij gwiazdkę, aby ocenić.

Średnia ocena / 5. Ilość głosów:

Dzięki! Śledź nas też na Facebooku 🙂

Przykro nam, że ten wpis nie był dla Ciebie przydatny!

Pozwól nam ulepszyć ten post!

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Blogi Sportowe