fbpx

Blog pisany z pasji do sportu i biznesu.

Blog pisany z pasji do sportu i biznesu.

rolowanie pleców, rolowanie kręgosłupa, trening poranny, automasaż w domu, bóle mięśni, bóle pleców, przemyślenianieznanegosportowca
automasaż Bieganie biznes Dziel się doświadczeniem! mobility Nowe wyzwania i treningi Odzież Poranny trening w domu Przed i po treningu przemyślenia Rolowanie sport State flow

#automasaż – Mój odkryty, tajemniczy domowy sposób na połączenie #rollera i odpowiedniego ubioru, aby uzyskać komfort!

Czas czytania: 2 minuty
Zwykły LONGSLEVE – a w połączeniu z…Tworzy super alternatywę!

Połączenie #rollera i odpowiedniego ubioru to nie lada wyzwanie! Ja znalazłem komfortowy półśrodek lub całkowite rozwiązanie na nasze bolączki z podwijaniem się obrania i “wkręcaniem” w #roller… Podczas naszego ukochanego automasażu. Zwykły LONGSLEVE + koszulka ze śliskiego materiału to zadziwiający jednak skuteczny sposób. Przy piłce LACROSSE, mamy do czynienia ze zwiększonym potencjałem zawijania się ubrania i stopowaniem w treningu. To sprawia że tracimy całkowitą przyjemność przy wielokrotnych powtórzeniach.  Dopełnieniem do optymalnego i przyjemnego rolowania o dziwo stają się krótkie spodenki do – MUAY THAITak, dokładnie i nie mylicie się! To fenomenalne odkrycie pozwoli Wam uprzyjemnić fazę automasażu nóg i pośladków. Po prostu i od co! Empiryzm czyni cuda, dlatego dziele się z Wami swoim doświadczeniem i mam nadzieje że się totalnie przyda oraz że Wy podpowiecie swoje metody i rozwiązania. Podsumowując:

  • LONGSLEVE + koszulka ze śliskiego materiału (może jakaś piłkarska) – nie umiem wyrazić w słowach dlaczego to działa. Myślę jednak że zmienia odpowiednio tarcie i prześlizg: uniemożliwiając “wkręcanie” się ubrania.
  • Totalnie krótkie spodenki – U mnie sprawdziły się te od MUAY THAI. Od, co!
Podsumowanie jest jedno!

Rozwiązań na sprostanie swoim oczekiwaniom podczas rolowania jest bezlik. Każdy z nas zapewne każdego dnia odkrywa nowe i ciekawsze. Chciałbym dowiedzieć się od Was jakie posiadacie już formy radzenia sobie z kwestiami przeszkadzającymi nam w udanym i przyjemny treningu. Czas na szybszą optymalizację naszych wysiłków poprzez wspólną kooperacje i tworzenie… Szybkiego przepływu informacji w skutecznym poprawianiu jakości porannego treningu.

Jestem totalnym zwolennikiem tworzenia swoich sieci kontaktów nawet podczas sportu i treningów! Pisałem już kiedyś o tej kwestii, że w dzisiejszej dobie informacji czas przyszedł na budowanie swoich osad i grup społecznościowych, które to… Jedynie będą działać na korzyść rozwoju i nas samych oraz naszych treningów! Tutaj przeczytasz więcej o mojej inicjatywo-perspektywie! Oby kiedyś się spełniła i trafiła w sedno kosztem #PASJI!

Oczywiście sprawdzone metody i stare rozwiązania to:
  • Dobry lub gorszy RUSHGUARD, który po prostu przylega do ciała!
  • Super przylegające LEGGINSY, które totalnie wykluczą rolowanie naszego ubrania. 🙂
  • I cała reszta oraz wszystko co totalnie przylega do naszego ciała, wedle uznania… 😀
  • Pamiętajcie o tym, aby skrzętnie ukryć swój łańcuszek i inną biżuterie. Może się urwać pod rollerem.
Coś więcej na temat rolowania i jego wspaniałych właściwościach? #automasaż poniżej:

 

 

Oceń mój artykuł.

Kliknij gwiazdkę, aby ocenić.

Średnia ocena / 5. Ilość głosów:

Dzięki! Śledź nas też na Facebooku 🙂

Przykro nam, że ten wpis nie był dla Ciebie przydatny!

Pozwól nam ulepszyć ten post!

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Blogi Sportowe