fbpx

Blog pisany z pasji do sportu i biznesu.

Blog pisany z pasji do sportu i biznesu.

Na zdjęciu z bloga sportowego widoczny automasaż i jego element z piłką do NFL, rozbijanie mięśni i mobilizacja oraz powięź bicepsu oraz barków
automasaż Dziel się doświadczeniem! mobility Poranny trening w domu Przed i po treningu Rehabilitacja Rolowanie

#automasaż i mój nowy atrybut do ćwiczeń słowem #DIY – mini Piłka do NFL okazała się strzałem w dziesiątkę? Przeczytajcie sami i przekonajcie się co najlepiej sprawdza się przy koncepcyjnym rolowaniu ciała.

Czas czytania: 4 minuty
Dlaczego koncepcyjne? – Bo nieustannie poszukuję nowych, ciekawych rozwiązań…

Mój charakter to nieustanny wojowniczy paradygmat. Odkrywca i zdobywca w jednej osobie, dlatego właśnie poszukuje dla siebie i dla Was nowatorskich rozwiązań. Automasaż i ogólny zakres związany z coraz szerszym tematem #foamroller to mój konik. Od ponad 10 lat korzystam z nieobliczonych walorów automasażu we własnym domu. Dla ciekawości, automasaż w większości stanowi dla mnie nawet naczelny trening, gdyż… Rozwija również zakres gimnastykigibkości i siły! – Owszem, tak, tak: to nie wyimaginowana koncepcja, a realizm i realny efekt uboczny. ✔😍 👍💪 – Dla mniej wtajemniczonych, tych którzy dopiero zaczynają swoją wspaniałą przygodę z automasażem i rolowaniem swojego ciała: większość zakresów i ćwiczeń z daną partią wymaga odpowiedniego nastawienia/ułożenia ciała i wytrzymałości związanej z utrzymaniem pozycji. To wszystko jest całkowicie przyjemne, jeśli wykonujemy to w umiarze, rozsądku i z odpowiednim wprowadzeniem merytorycznym i praktycznym… A więc i…

Na zdjęciu z bloga sportowego widoczny automasaż i jego element z piłką do NFL, rozbijanie mięśni i mobilizacja oraz powięź bicepsu oraz barków
Aktony przednie barku oraz część klatki piersiowej o której nie wspomniałem celowo? 🙂
Zatem staję się “protoplastą” – w stosowaniu piłki do NFL i jej wybornego, unikatowego szwu oraz kształtu!

Dzięki unikatowej, wręcz specjalnej, a może nawet specjalistycznej budowie piłki staję się ona wybornym narzędziem do automasażu i jednocześnie… Fantastycznie wzbogaca nasz rynsztunek i poszerza nasze możliwości. Chciałoby się napisać nasze możliwości i zakresy – ot co! Właśnie dzięki dodatkowym aspektom kątów i rodzaju rozbijania mięśni możemy poszerzyć te najważniejsze “zakresy” – czyli naszą cenną mobilność! #Mobility, to właśnie po nią również wykonujemy słynne automasaż. Wszystko to, aby zwiększyć zakres ruchów naszego ciała, wyzwolić w nim potencjał i łatwość w mobilności i poruszaniu się. W następnym akapicie uderzę bezpośrednio w tematykę w jakim zakresie na tę chwilę odkryłem sprawczy element piłki NFL! To w jaki sposób odkrywamy niektóre czynniki sprawia że stajemy się lepsi i możemy dalej rozwijać się w swoim ulubionym temacie.

Na zdjęciu z bloga sportowego widoczny automasaż i jego element z piłką do NFL, rozbijanie mięśni i mobilizacja oraz powięź bicepsu oraz barków
Idealnie działa w zakresie automasażu mięśnia bicepsa!
Gdzie dokładnie wykorzystasz piłkę NFL?

Ja osobiście i przypadkowo znalazłem idealne zastosowanie w rozmasowywaniu aktonów barkowych  oraz struktur mięśniowych bicepsa! Dalej i dodatkowo powoli będę mierzył się z odkrywaniem kolejnych punktów spustowych, które “dobrze współpracują” z tym akurat akcesorium jakim jest piłka do NFL! Jest to szczególny kształt, a zarazem dość trudny do opanowania i wykorzystania ruch. Dokładniej zastosowanie w odpowiedni sposób jej formy sprawia “nie lada kłopoty” ponieważ układ i budowa powoduję że łatwo zsuwamy/obsuwamy się z powierzchni masującej. Dodatkowym stymulantem, faktorem do rozbijania staje się szew piłki. Cudownie, symbolicznie, bez zbędnej asertywności wbija się w miejsce masowane naszego ciała… Rozbijając skutecznie bolące miejsce, sprawiając ulgę i może nawet poszerzając nasz zakres ruchu.

Podsumowując – to jeszcze nie koniec! Zapraszam do kolejnej lektury.

Czas w wyważony sposób sprostać nowym wyzwaniom i przekonać się o słuszności. Słuszności w zastosowaniu nowego narzędzia do automasażu i całej koncepcji. Chwilami wolnego umysłu będę starał się ogarnąć dodatkowe atuty wykorzystania narzędzia jakim jest piłka NFL, do wymasowania swojego ciała i… Odkrycia może kolejnych miejsc, które zasługują i jednocześnie nadają się na takową ingerencje. 👌✔ Z pewnością znajdzie się coś z moich spostrzeżeń na ten temat co wartę będzie Waszej uwagi i wskaże nowy trend. – A raczej nowy sposób na walkę ze splotem mięśni, poklejeniem mięśni lub kontuzjami po ciężkich treningach. Wszystko w powolnym i racjonalnym progresie powinno obronić się w praktyce ćwiczeń z wykorzystaniem automasażu w domu. Ćwiczcie, rehabilitujcie się, pomagajcie sobie i innym i dzielcie się swoimi doświadczeniami z zakresu rolowania ciała i “wykwintnych” sposobów na urozmaicenie “szarego” przebywania na rolce!❤😎🤞✌

Podstawowe odlinki z tekstu oraz odsyłacze od innych artykułów poniżej:

 

 

Oceń mój artykuł.

Kliknij gwiazdkę, aby ocenić.

Średnia ocena / 5. Ilość głosów:

Dzięki! Śledź nas też na Facebooku 🙂

Przykro nam, że ten wpis nie był dla Ciebie przydatny!

Pozwól nam ulepszyć ten post!

3 KOMENTARZE

    • Sumienny i rozważny trening. Dodatkowo odpowiednie masowanie zakresowe obciążonych miejsc po treningu. Jeśli zaś pytasz o sprzęt – jest tego cała gama. W dodatku każdy ma swoje preferencje uwarunkowane różnymi czynnikami i zmiennymi. Waga jest dość ważnym faktorem. Bo lekki i tani roller może szybko się zużyć lub po prostu załamać – co oczywiście nie jest w żaden sposób z góry przesądzone. Ja polecam sprawdzone przeze mnie produkty, które testowałem. Fantastycznym wyborem na początek może okazać się piłka lacrosse i jakiś prosty, gładki roller.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Blogi Sportowe